ananta medicare
НЕСКІНЧЕННА ТУРБОТА ПРО ВАШЕ ЗДОРОВ'Я
Україна
Україна
Новини компанії

Ananta Medicare . Майбутнє починається сьогодні - Джаїн Прадіп Кумар

 

Фармацевтична компанія Ananta Medicare (Великобританія) займає міцні позиції на ринку України. Лікарські засоби, що представляються компанією, добре відомі і користуються довірою у пацієнтів і лікарів більше 10 років. На початку 2009 р Ananta Medicare почала реалізовувати масштабну кампанію по ребрендингу упаковок препаратів для того, щоб зробити свою продукцію ще більш впізнаваною і привабливою для споживачів. Вдалим приводом для бесіди про результати кампанії по ребрендингу і успіхи Ananta Medicare став VII Національний з'їзд фармацевтів України, в роботі якого компанія взяла активну участь.

Джаїн Прадіп , генеральний директор компанії Ananta Medicare :

- У попередніх інтерв'ю я вже розповідав в розвитку масштабної кампанії по ребрендингу упаковок наших препаратів ( див . « Щотижневик АПТЕКА » № 2 ( 723 ) від 18.01.2010 р ), яка була спрямована на підвищення лояльності пацієнтів і збільшення цільової аудиторії , тобто залучення нових споживачів
У вересні цього року кампанія по ребрендингу завершилася і на полицях аптек з'явилися наші лікарські засоби в нових упаковках
Хочу підкреслити , що ребрендинг упаковок препаратів - результат вдумливої аналітичної роботи багатьох відділів Ananta Medicare. Новий дизайн упаковок був розроблений для всього портфеля компанії, а саме: препаратів антибактеріальної групи - Азіклар®, Гатилин, Фламіфікс, Ітрунгар®, Золоксацин, кардіогруппи - Кардіпріл®, Ліпітином А, Фламогрель, гастрогруппи - Лосід®, Паноцід®, Наусіліум® , ОТС - препаратів - Гріпфлю® , Тігофаст® , розчинів для парентерального застосування 

Ребрендинг упаковок - не тільки маркетинговий інструмент , орієнтований на зростання продажів , - ми сподіваємося , що нові упаковки порадують лікарів , провізорів і пацієнтів , а також приємно здивують наших конкурентів .

На фармацевтичному ринку України ми представляємо якісні препарати з високим ступенем доступності , тому новий образ наших упаковок покликаний закріпити в свідомості споживачів нову мотиваційну цінність , засновану на загальноприйнятих уявленнях про здоров'я .
Ananta Medicare постійно розвивається і вдосконалюється , дотримуючись традиції високої якості лікарських засобів , дбаючи про споживачів і увагу до кожного пацієнта . Ми будуємо свою роботу , керуючись вимогами належних практик : виробничої , дистриб'юторської та належної практики промоції . Майбутнє починається вже сьогодні , і ми вважаємо , що успішно проведена робота на перспективу - це ще одна пройдена щабель на шляху до успіху!

Олена Петіна, менеджер із зовнішньоекономічних зв'язків компанії Ananta Medicare:

- Як відомо, обличчя фармацевтичної компанії - це її препарати. Пріоритетом для Ananta Medicare є якість, ефективність і безпека лікарських засобів, що подаються на ринку. Естетичність зовнішнього оформлення упаковки (доступність інформації, наявність рекламних елементів, оригінальність виконання товарного знака) найчастіше служить додатковим стимулом для придбання. Тому, отримавши права на ряд добре відомих в Україні лікарських засобів, наша компанія присвятила 2009-2010 рр. ребрендингу. Були проведені заходи з розробки брендбуку фірми (нового логотипу компанії , фірмового стилю упаковки , офіційної документації , концепції просування торгової марки ) , проходженню офіційної процедури затвердження нових макетів упаковок в Міністерстві охорони здоров'я України , переформатування виробництва на випуск лікарських засобів в упаковках нового фірмового дизайну , а також інформування учасників фармацевтичного ринку про що відбулися позитивні зміни .Розробка нового фірмового стилю упаковки була продиктована такими прагненнями :

  1. Позиціонувати чітко і яскраво лікарські препарати , що випускаються під брендом Ananta Medicare;
  2. Мати привабливі інформативні упаковки унікального фірмового дизайну , відповідні якості подаються препаратів ;
  3. Полегшити роботу провізорів та працівників складів , розділивши постійно розширюється продуктовий портфель компанії за допомогою графічних елементів упаковки по фармакологічним групам .

Не можна сказати , що процес ребрендингу проходив легко , але ми успішно впоралися з усіма труднощами і втілили наші ідеї в реальність завдяки чітко поставленим цілям і об'єднанню зусиль професіоналів декількох країн. 

Тепер упаковка будь-якого препарату нашої компанії - це своєрідний паспорт , який містить інформацію про фармакологічної групи , дозуванні і особливості застосування . По фірмовому стилю упаковки лікарських препаратів компанії Ananta Medicare можна легко об'єднати в одну групу серед широкого асортименту , представленого на аптечній полиці .

Для нього характерні строгий лаконічний дизайн з прямими лініями , плашками ідентифікації теплих кольорів , розташованими під кутом 45 ° , складної градієнтної заливкою , графічними елементами у вигляді прогресуючого по тону і кроку лінійного растра , що символізують дозу препарату . Всі лікарські засоби компанії розділені на підгрупи ( гастро-, кардіо- , антибактеріальні , розчини для парентерального застосування , ОТС - група ) , їх упаковки мають свої графічні та колірні особливості .

При цьому для всіх упаковок дотримані загальні ознаки, властиві фірмовому стилю. Наприклад, кольоровий логотип компанії Ananta Medicare завжди розташовується на білому тлі в нижньому лівому кутку (тверді лікарські форми) або верхній центральній частині упаковки (рідкі лікарські форми); для різних блоків інформації, яка наноситься на зовнішню частину коробки, використовується певний фірмовий шрифт; доза препарату візуалізувати на упаковці лінійної растрової смугою, розташованої під кутом 45 °; назва препарату завжди виконано білими буквами на кольоровий плашки.

Наталія Беркало, керівник відділу маркетингу компанії Ananta Medicare, кандидат фармацевтичних наук:

- Компанія Ananta Medicare стрімко розвивається, а для того щоб досянгти успіху, необхідно не просто йти в ногу з часом, але завжди бути на крок попереду. Тому компанією прийнято рішення вивести на український фармацевтичний ринок препарат, який не має аналогів в Україні, - Азі-Атор. Препарат містить дві діючі речовини: аторвастатин - один із сучасних і найбільш ефективних представників класу синтетичних інгібіторів ГМГ-КоА-редуктази і езетіміба - перший представник нового класу гіполіпідемічних лікарських засобів, селективно пригнічують всмоктування холестерину в кишечнику.

Серцево- судинні захворювання є основною причиною захворюваності і смертності в Україні , тому виведення на ринок нових ефективних препаратів для їх лікування є актуальним завданням для фармацевтичних компаній.

Говорячи про актуальність просування в Україні препарату, що містить аторвастатин і езетіміба, хочу звернути також увагу читачів на такі факти. Серед усіх груп препаратів статини займають лідируючу позицію в світі. Обсяг продажів лікарських засобів цього класу постійно зростає. У 2009 р самим продаваним статинів був аторвастатин (11,434 млн дол. США), сума продажів езетіміба і комбінації статини з езетіміба склала 2,435 млн дол. з приростом 7% (див. «Щотижневик АПТЕКА» № 29 (750) від 02.08.2010 р). Ці дані свідчать про широке використання аторвастатину і езетіміба для лікування дисліпідемій, що пов'язано з високою ефективністю, безпекою та фармакоекономічними перевагами даних коштів.

У світі накопичено достатній досвід терапії аторвастатином, симвастатином і розувастатином в високих дозах, але комбінована терапія статинами з іншими препаратами більш краща з точки зору безпеки та співвідношення вартість / ефективність лікування. Можливості комбінованої терапії при вираженій гіперхолестеринемії в США, країнах Західної Європи суттєво покращилися з появою в клінічній практиці інгібітора абсорбції холестерину в кишечнику - езетіміба, але в українських лікарів до теперішнього часу такої можливості не було.

У великих рандомізованих клінічних дослідженнях ( рівень доказовості А ) було встановлено , що застосування езетіміба в поєднанні з аторвастатином призводить до додаткового зниження рівня ліпопротеїдів низької щільності ( ЛПНЩ ) на 25 % , в той час як додавання плацебо знижує цей показник лише на 3,7 % . При призначенні комбінації статини + езетіміба набагато більше число пацієнтів ( 71 % ) досягає цільового значення рівня ЛПНЩ , ніж в групі статини + плацебо ( 20,6 % ) ( Pearson T.A. et al . , 2005) .

Згідно з даними клінічних досліджень ( Harris M. et al . , 2003; Ostad M.A. et al . , 2009) , гіполіпдемическая ефективність комбінації 10 мг аторвастатину і 10 мг езетіміба прирівнюється до такої аторвастатину в дозі 80 мг ( рисунок )

Гіполіпідемічна активність ( % ) аторвастатину і комбінації езетіміба з аторвастатином при застосуванні протягом 12 тижнів ( Harris M. et al . , 2003)

Терапія езетіміба в поєднанні з аторвастатином добре переноситься хворими ; її безпеку порівнянна з безпекою монотерапії аторвастатином ( González C.A. et al . , 2007; Gagné C. et al . , 2002; Zieve F. et al . , 2010) .

Всі співробітники компанії впевнені , що поява в арсеналі лікаря найсучаснішого високоефективного гиполипидемического кошти - препарату Азі- Атор - допоможе значно підвищити якість лікування пацієнтів із серцево - судинними захворюваннями. І з гаслом « Азі- Атор - перемога над атеросклерозом » ми починаємо лонч препарату в Україні !

Всі співробітники компанії впевнені , що поява в арсеналі лікаря найсучаснішого високоефективного гиполипидемического кошти - препарату Азі- Атор - допоможе значно підвищити якість лікування пацієнтів із серцево - судинними захворюваннями. І з гаслом « Азі- Атор - перемога над атеросклерозом » ми починаємо лонч препарату в Україні !

Користуючись нагодою , хочу від імені компанії привітати колег з Днем фармацевтичного працівника і побажати щастя , здоров'я і благополуччя .